Το cheesecake είναι ένα δροσερό γλυκό, ιδανικό για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι. Δεν είναι η παραδοσιακή συνταγή, οπότε δεν χρειάζεται ψήσιμο, έχει απλά υλικά και η διαδικασία είναι εύκολη. Φτιάχνεται σε ταψί (σαν τούρτα) ή σε ατομικά μπολάκια σαν κέρασμα για το σχολείο. Από πάνω μπορείτε να βάλετε είτε κάποια μαρμελάδα ή φρέσκα φρούτα εποχής. Εμείς προτιμάμε να το κάνουμε με φρέσκιες φράουλες και είναι πάντα τέλειο!

ΥΛΙΚΑ:
250 γραμμ τυρί κρέμα
1-2 λεμόνια στιμμένα
¾ ζαχαρούχο γάλα
100 γραμμ. σαντιγή σε σκόνη (1 φάκελος garni)
200 ml γάλα
1 πακέτο μπισκότα τύπου digestive
100 γραμμ λιωμένο βούτυρο (προτιμήστε αγελαδινό για πιο ήπια γεύση) ή μαργαρίνη ή καρύδας
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Χτυπάμε στο μίξερ (σε μέτρια ταχύτητα) το τυρί κρέμα, τον χυμό του λεμονιού και το ζαχαρούχο γάλα. Ρίξτε πρώτα ένα λεμόνι και δοκιμάστε το, πριν προσθέσετε το δεύτερο. Αν σας αρέσει έτσι, μην βάζετε άλλο. Σε κάποιους δεν αρέσει η έντονη γεύση του. Μην το παραλείψετε, όμως, τελείως, γιατί αναδεικνύει πολύ ωραία την κρέμα! Μόλις ομογενοποιηθούν τα υλικά, βάζουμε σε ένα μπολ και τοποθετούμε στο ψυγείο για τουλάχιστον δύο ώρες. Χτυπάμε πάλι στο μίξερ το γάλα με το γκαρνί. Αρχικά στο χαμηλό (για να μην πεταχτούν τα υλικά και λερωθεί ο πάγκος) και μετά στο δυνατό μέχρι να αφρατέψει (περίπου 5-6 λεπτά). Τοποθετούμε στο ψυγείο για τουλάχιστον δύο ώρες.

Θριμματίζουμε τα μπισκότα στο μούλτι. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι λιώνουμε το βούτυρο (σε μέτρια φωτιά) και ρίχνουμε το τριμμένο μπισκότο. Ανακατεύουμε συνεχώς με μία σπάτουλα για να μην καεί το μίγμα. Μόλις ροδίσει, αποσύρουμε από τη φωτιά και μεταφέρουμε στο ταψί (ή το τσέρκι της τούρτας). Αφήνουμε και αυτό στο ψυγείο για τουλάχιστον δύο ώρες.
Αφού περάσει ο απαιτούμενος χρόνος, βγάζουμε όλα τα μίγματα από το ψυγείο για να ετοιμάσουμε το γλυκό. Με μία σπάτουλα διπλώνουμε τα μίγματα μεταξύ τους να ανακατευτούν ελαφρά. Στη συνέχεια, απλώνουμε ομοιόμορφα την κρέμα στο ταψί, πάνω από το τριμμένο μπισκότο. Τέλος, τοποθετούμε το φρούτο ή την μαρμελάδα της επιλογής μας και απλώνουμε πάλι ομοιόμορφα με μία σπάτουλα.

*Tips:
1. Φτιάξτε τα μίγματα με τις κρέμες και τα μπισκότα από το προηγούμενο βράδυ και βάλτε τα στο ψυγείο για να κάνετε την διαδικασία πιο εύκολη.
2. Αν φτιάξετε το γλυκό σε ατομικές μερίδες, μπορείτε να προσθέσετε άλλον ένα φάκελο γκαρνί και να διπλασιάσετε την ποσότητα του γάλακτος. Έτσι, θα έχετε περισσότερη ποσότητα (20-25 μπολάκια) για κέρασμα και στα παιδιά αρέσει περισσότερο η γεύση γιατί θυμίζει πιο πολύ τούρτα!
3. Αν βάλετε μαρμελάδα αντί για φρούτο, έχετε υπόψιν ότι η γεύση του cheesecake θα είναι πιο γλυκιά λόγω της περισσότερης ζάχαρης. Προτιμήστε, λοιπόν, να βάλετε ένα αρκετά λεπτό στρώμα, ίσα να καλύψει την επιφάνεια. Επίσης, θέλει λίγη περισσότερη προσοχή στο άπλωμα για να μην αναμιχθεί με την κρέμα και χαλάσει η όψη του γλυκού. Προσωπικά, προτιμώ τα φρούτα (οι φράουλες ταιριάζουν τέλεια) που εξισορροπούν όλες τις γεύσεις!
4. Προτιμήστε τυρί κρέμα philadelphia που δεν είναι πολύ αλμυρό και ταιριάζει περισσότερο στο γλυκό.
Καλή επιτυχία!
Δείτε εδώ το Βίντεο με την αναλυτική διαδικασία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ:

Απάντηση